ارمیا

یکی مثل بقیه

ارمیا

یکی مثل بقیه

آخرین نظرات

ذهن ارضایی 2

جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲ ق.ظ

دسته دوم کسایی که با وجود داشتن کسی از جنس مخالف باز خودارضایی میکنند.
این دسته خودشون دو دسته میشن
دسته اول اونایی که از پارتنرشون لذت به اندازه خودارضایی نمی‌برند و برای اتمام لذت دست به اینکار هم میزنند ، این دسته در نا خودآگاهشون دچار یه سر شکستگی از این جنس میشوند که مدام بهشون میگه که تو قادر نیستی از کس دیگری لذت نهایی رو ببری و باید خودارضایی کنی و این یعنی تو نا توانی!
نکته ای که هست اینه که در سیستم تولید مثل بشر فارغ از لذت جنسی یک اصل مهمی نهفته است که اون در حقیقت باردار کردن و باردار شدنه که در غالب ارضا نهایی یا ارگاسم به مغز اطلاع داده میشه.وقتی یک نفر در رابطه واقعی نمیتونه ارگاسم نهایی رو تجربه کنه در روانش یه کمبود اتفاق میفته که تو نتونستی باردار بشی یا باردار کنی پس این عمیقا ادم رو افسرده میکنه و اینکه مغز به شدت تفاوت ارضا دستی و اتوماتیک رو میدونه و نمیشه گولش زد.
دسته دوم کسایی هستند که با پارتنر ارضا میشوند ولی از روی اعتیاد و عادت اون لذت رو نمیتونن نادیده بگیرند و در حقیقت یه اتفاق مهم دیگه در ساختار تصمیم گیریه مغزشون ایجاد شده.
با یه مثال میگم ، دیدید حتما کسایی رو که هر کاری رو فقط اگر خودشون انجام بدهند درونا راضی میشوند و اطمینان پیدا میکنند که اون کار به بهترین وجه ممکن انجام شده.
این اتفاق در مغز این آدمها هم میفته و اونها زمانی ارگاسم نهایی رو نهایی میدونند که خودشون انجامش داده باشند ، به تنهایی!!!
و نتیجتا اثرات نارضایتی و تناقض با ساختار بیولوژیکی رو در پی خواهد داشت.
کسایی که مجرد هستند همیشه این تو ذهنشونه که ما ازدواج کنیم دیگه خودارضایی نمیکنیم ، ولی خبر بد اینه که چون ساختار مغز عوض شده با خودارضایی ، باز هم انجام میده و عجیب اینکه ادمهایی هستند که با داشتن فرزند و نوه همچنان اینکار رو میکنند...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی